آموزش رایگان سئووب و تکنولوژی

خرید رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره ثبت رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی یا همون رپرتاژ یا ریپورتاژ یکی از بهترین شیوه تبلیغات تحت وب محسوب می شه که بازدهی شدیدا بالایی داره. اما برای اینکه با انواع رپورتاژ آشنا بشید پیشنهاد می کنم این نوشته رو تا انتها مطالعه کنید.

چه صاحب کسب و کاری باشید و چه نباشید، چه کسب و کار شما صاحب یک وب سایت باشه و چه نباشه، توضیحات این صفحه می تونه برای شما شدیداً مفید باشه. در این نوشته سعی می کنم شما رو به طور کامل با خرید رپورتاژ آگهی آشنا کنم و نحوه نوشتن و ثبت رپورتاژ آگهی و… رو بهتون بگم.

رپورتاژ آگهی (ریپورتاژ آگهی) چیه؟

همونطور که عرض کردم رپورتاژ نوعی از تبلیغات محسوب می شه اما یه تبلیغ کاملاً هوشمندانه و هدفمند و البته کمی هم پر هزینه. البته اگر یک سری از کارها رو درست و صحیح انجام بدیم، رپورتاژ آگهی ما می تونه بیشتری بازدهی رو برای ما به ارمغان بیاره.

مطمئنم بارها برای شما پیش اومده که در حال مطالعه یک خبر در یک سایت خبری هستید که اون خبر موضوعی رو پوشش داده و به خاطر جذابیت اون موضوع یا نیاز شما، اون خبر یا مطلب رو تا انتها مطالعه می کنید و در انتها یک برند یا لینک سایت و یا موارد مشابه معرفی می شه که روی اون لینک کلیک می کنید یا ناچار می شید اسم اون برند رو داخل گوگل جستجو کنید تا ببینید واقعا چه خبره !!!

همین که شما اون محتوا رو تا انتها خوندید، یعنی برنده اصلی، صاحب محتواست. حالا اگر روی لینک سایت کلیک کنید یا اسم برندی که داخل رپورتاژ آگهی معرفی شده رو داخل گوگل جستجو کنید یعنی صاحب آگهی بدجوری با محتوا روی شما تاثیر گذاشته.

مثالی از یک رپورتاژ آگهی

بذارید براتون مثالی بزنم که راحت تر این موضوع رو درک کنید.

تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو | راهنمای کامل خرید رپورتاژ توسط میلاد صادقیان

فرض کنید در حال چرخیدن در سایتهای خبری یا حتی وب گردی و جستجو در گوگل هستید، به سایتی می رسید که در مورد کاغذهای نسوز مقاوم و پاره نشدنی صحبت می کنه. شما هم از اون مطلب خوشتون میاد و اون مطلب رو مطالعه می کنید. می بینید که در ابتدای مقاله از خوبی های کاغذهای نسوز و کاربردهاش توضیح داده و بعد کم کم رسیده به معرفی تاریخچه و بعدش هم کمبود این نوع کاغذها و در انتها هم از اینکه مقاوم بودن این کاغذها چقدر می تونه مفید باشه صحبت می کنه و می گه اگر می خواید این جنس کمیاب رو بخرید، شرکت “فلان” در اختیارتون می ذاره با شرایط فلان و فلان. در انتها هم به احتمال خیلی زیاد، لینک سایت رو هم قرار می دن که راحت روی سایت کلیک کنید و وارد سایتشون بشید. 

تبریک می گم شما وارد یه بازی برد برد شدید. هم شما به یک ابزاری رسیدید که ممکن بوده مدتها دنبالش باشید و هم تولید کننده کاغذهای نسوز پاره نشدنی تونسته با خرید رپورتاژ آگهی از یک سایت معتبر، شما رو جذب خودش کنه.

تاثیر بالای خرید رپورتاژ آگهی روی سئو و رتبه سایت

اما ارزش رپورتاژ آگهی تا همینجا ختم نمی شه. خرید رپورتاژ آگهی کلی مزایای دیگه داره. توی مبحث سئو یا بهینه سازی سایت و رسیدن به صفحه اول گوگل، این رپورتاژ آگهی ها هستند که می تونن با قدرت خیلی خیلی زیاد باعث بشن سایت شما قدم به قدم مراحل رشد خودش رو پشت سر بذاره. اما چرا رپورتاژ آگهی اینقدر مهمه؟

اهمیت ثبت رپورتاژ آگهی توی سئوی سایت به این خاطر هست که باعث می شه از دید گوگل، سایت شما به عنوان سایت معتبری در نظر گرفته بشه که سایت ها و منابع دیگه مدام ازش صحبت می کنند. وقتی اسم برند شما یا آدرس سایت و لینک سایت شما در درون محتوای متنوع و مختلف رپورتاژ آگهی ها قرار می گیره، یه حس اعتماد خاصی به ربات گوگل می ده و گوگل اینطور برداشت می کنه که سایت شما قطعاً اعتبار و جایگاه زیادی در بین مخاطبین داشته که سایت ها یا وبلاگ های معتبر تا این حد وسیع دارن از سایتتون صحبت می کنند. 

در واقع خرید رپورتاژ آگهی نوعی خرید بک لینک محسوب میشه و بهتر هست بگم بهترین نوع بک لینک محسوب می شه.

مراحل ثبت و خرید رپورتاژ آگهی

  • مشخص کردن موضوع
  • جمع آوری اطلاعات کافی در مورد موضوع
  • نوشتن متن رپورتاژ آگهی
  • انتخاب یک منبع معتبر برای انتشار رپورتاژ

مشخص کردن موضوع رپورتاژ آگهی

در مرحله اول می بایست موضوع رپورتاژتون رو کاملاً مشخص کنید. تا زمانی که شما ندونید قرار هست چه چیزی رو معرفی کنید یا بفروشید، نمی تونید متن رپورتاژ خوبی بنویسید. بعد از مشخص کردن هدفتون، باید برید سراغ جمع آوری اطلاعات.

جمع آوری اطلاعات برای نوشتن رپورتاژ آگهی

وقتی شما قرار هست محتوایی برای رپورتاژ آگهی خودتون بنویسید، باید به قدری اطلاعات از موضوع مورد بحثتون داشته باشید که بتونید مخاطب رو با آگهی همراه و در انتها قانع کنید.

مرحله نوشتن محتوای رپورتاژ آگهی

پس از طی کردن مراحل قبل، حالا لازم هست شروع به نوشتن متن رپورتاژ کنید. نوشتن متن رپورتاژ لازمه با ظرافت و دقت کامل انجام بشه. به همین خاطر وظیفه نوشتن متون رپورتاژ بر عهده تبلیغ نویسان یا محتوانگاران حرفه ای هست. در واقع نوشتن رپورتاژ با نوشتن یک مقاله ساده زمین تا آسمون فاصله داره. در نوشتن رپورتاژ شما باید نیاز مخاطب رو به طور کامل بشناسید و با نوشتن یه متن حرفه ای به شیوه ای کاملا هوشمندانه جذبشون کنید.

استفاده از عکس و ویدیو در رپورتاژ آگهی خریداری شده

هیچ وقت یادتون نره که رپورتاژ آگهی تنها شامل متن نیست. رپورتاژها می تونن همراه با موسیقی، عکس، ویدیو، انیمیشن یا موشن گرافی باشن. در واقع در برخی مواقع یک عکس یا یک ویدیوی 30 ثانیه ای می تونه به جای چندین پاراگراف و با بهترین شکل ممکن صحبت کنه. همون طور که در طراحی پست اینستاگرام هم توجه به گرافیک دارای اهمیت زیادی هست.

از طرفی گوگل به شدت عاشق محتوای متنوع و غیرمتنی هست. پس نباید در محتوانگاری برای رپورتاژ، ارزش محتواهای تصویری و صوتی رو از یاد برد.

خرید رپورتاژ آگهی از یک منبع معتبر

بعد از این که محتوای رپورتاژتون آماده شد، حالا نوبت انتخاب یک سایت معتبر جهت انتشار رپورتاژ هست. کافیه عبارت “خرید رپورتاژ آگهی” یا “خرید رپورتاژ آگهی معتبر” یا “خرید رپورتاژ دائمی” یا کلمات مشابه دیگه ای رو در گوگل جستجو کنید. پیشنهادات بلندبالایی از سایتهای ارائه دهنده رپورتاژ با پکیج های رنگارنگ و متفاوت و تعرفه ها و هزینه های گوناگون به چشم می خوره. 

اکثر سایتهای فروش رپورتاژ، از پیش پکیج هایی جهت انتشار رپورتاژ به شما پیشنهاد می کنند که شما با انتخاب پکیج می تونید اقدام به انتشار رپورتاژ در اون سایت ها کنید. 

اما یه مشکلی این وسط هست. اون هم چیزی نیست جز “هزینه بالای خرید رپورتاژ آگهی”.

فروشندگان پکیج های رپورتاژ معمولاً قیمتهایی کمتر از قیمت های سایت اصلی رو جهت فروش رپورتاژ در نظر می گیرند. به همین دلیل در صورتی که از سایتهای واسطه ای خرید رو انجام بدید بدون شک به نفع شما خواهد بود.

اگر قصد دارید کمترین هزینه رو برای ثبت رپورتاژ آگهی تجربه کنید لازم هست به سایت ها و فروشندگان رپورتاژ مختلف مراجعه کنید و پکیج های ارائه شده رو مقایسه و بهترین پکیج رو انتخاب کنید.

انواع سایت ها و منابع برای خرید رپورتاژ آگهی

  • سایت های خبری
  • سایت های مجله ای، تفریحی یا مجله خبری
  • وبلاگ ها
  • سایت های متفرقه (سایت های دانشگاهی و…)

قبل از اینکه منبع خودتون رو برای خرید رپورتاژ انتخاب کنید لازم هست به چند سوال پاسخ بدید.

  • هدف شما از خرید رپورتاژ از این سایت تنها دریافت بازدید زیاد هست؟
  • هدف شما از ثبت رپورتاژ در این سایت تنها دریافت قدرت (بک لینک) از سایت و افزایش رتبه سایت در گوگل هست؟
  • هدف شما از درج رپورتاژ در این سایت صرفاً افزایش DA (اینجا منظور از da همون DA اکانت moz هست) سایت تون هست؟

اگه به تمام سوالات پاسخ مثبت بدید، شما ناچارید برای رپورتاژها به صورت حداکثری هزینه کنید. چون منابعی که تمامی این موارد (بازدید بالا، قدرت بک لینک، افزایش da) رو براتون به ارمغان بیارن قطعا جهت انتشار رپورتاژ شما، هزینه بالایی در نظر می گیرن. 

اما چنانچه هدفتون دریافت بازدید زیادی نیست و بیشتر به هدف افزایش رتبه سایتتون در گوگل قصد انتشار رپورتاژ دارید، سایت هایی هستند که پکیج هایی با قیمت هایی نسبتاً مناسب و ارزان ارائه می دن که می تونید هم به نتیجه دلخواهتون برسید و هم هزینه مازاد نکنید. این پکیج ها برای سایتهایی که در ابتدای راه هستن شدیدا مناسبن.

در نهایت اگر هدفتون افزایش DA ماز هست، اصلا چرا می خواید رپورتاژ ثبت کنید؟ برای افزایش DA ماز می تونید با شیوه های دیگه ای از لینک سازی این کار رو انجام بدید (این مورد رو هم اضافه کنم که شخصاً با DA محور صحبت کردن در مورد سئوی سایت شدیدا مخالفم).

شما باید در ابتدا هدفتون مشخص باشه. بازدید می خواید یا افزایش رتبه یا هر دو؟

در برخی مواقع رپورتاژهای وبلاگی پاسخگوی نیاز شما هست و در برخی مواقع هم نیاز به خرید رپورتاژ آگهی از سایت های خبری پیدا می کنید.

چند رپورتاژ آگهی برای افزایش رتبه سایت ما کافیه؟

این بستگی به میزان رقابت صفحه یا سایتی داره که قراره براش رپورتاژ آگهی منتشر کنید. سایتی که دارای رقابت بالایی باشه بدون شک نیازمند تعداد رپورتاژهای بیشتری هست. برای اینکه تاثیر رپورتاژ آگهی در سئو برای سایت شما کاملاً مشهود باشه، پیشنهاد می کنم از مشاوره و پشتیبانی سایت های فروش رپورتاژ استفاده کنید.

رپورتاژ آگهی با PBN چه تفاوتی داره؟

در صورتی که شما از منابعی رپورتاژ تهیه کنید که در واقع اجزای یک مجموعه از یک تیم، گروه یا حتی یک فرد باشند، در واقع رپورتاژ PBN تهیه کردید. در مورد بک لینک PBN در صفحه مرتبط به خودش به طور مفصل توضیح دادم.

خرید رپورتاژ آگهی ارزان خوبه؟

تعرفه و قیمت رپورتاژ آگهی هرگز ارزش اون رو تعیین نمیکنه. بنابراین میتونیم نتیجه بگیریم که رپورتاژ آگهی ارزان هم میتونه کیفیت مناسبی داشته باشه و بر عکس، یعنی خرید رپورتاژ آگهی با قیمت بالا هم دلیلی بر نتیجه مثبت گرفتن نیست.

تفاوت بین سایت های میزبان رپورتاژ آگهی

سایت های زیادی وجود دارند که خدمات ثبت رپورتاژ آگهی در سایت خودشون رو با قیمت های رنگارنگ ارائه میدن. اما چه چیزی باعث تفاوت قیمت ها و تفاوت ارزش بین سایت ها میشه؟

برخی عقیده دارن که قدرت دامنه یا همون DA سایت معیار تعیین قیمت هست. اما این ملاک کاملا اشتباه هست. چون DA سایت ها با استفاده از تکنیک های خاص (اسپم) به راحتی قابل افزایش هست که چنین افزایشی به درد بالا رفتن اعتبار یک سایت نمیخوره.

پس چه چیزی باعث معتبر شدن یه سایت میشه؟ به چند مورد به صورت تیتروار اشاره میکنم:

  • عمر دامنه یا سایت
  • محتوای سایت
  • مزرعه لینک نبودن سایت
  • بک لینک های سایت
  • لینک سازی های داخلی غیر اسپم سایت

چرا خرید رپورتاژ آگهی اهمیت داره؟

به خرید رپورتاژ آگهی هم میشه از جنبه تبلیغات، هم جنبه برندینگ و هم جنبه سئو نگاه کرد. از هر زاویه ای که نگاه کنیم دارای اهمیت فوق العاده بالایی هست. البته همونطور که گفته شد، نحوه نوشتن رپورتاژ آگهی و منبع رپورتاژ خیلی خیلی در تاثیر گرفتن از رپورتاژ آگهی موثر هستن.

آشنایی بیشتر با انواع منابع جهت ثبت رپورتاژ آگهی

خرید رپورتاژ آگهی خبری

خرید رپورتاژ آگهی خبری از وب سایت های خبری و خبرگزاری های اینترنتی و سایت های مجله ای یکی از بهترین انتخاب ها برای رتبه گرفتن سایت و تبلیغات هست. چرا که این سایت ها همه منظوره فعالیت میکنن و اغلب تمامی نکات ضد اسپم رو رعایت میکنن. به همین خاطر این سایت ها دارای ارزش بالایی برای ثبت رپورتاژ هستن.

خرید رپورتاژ آگهی از وبلاگها (رپورتاژ وبلاگی)

وبلاگها ساده ترین و دم دست ترین منابع برای انتشار رپورتاژ هستن. وبلاگ ها به این دلیل دم دست هستند چرا که خیلی ساده قادر هستید داخل سرویس دهنده های مختلف یک وبلاگ بسازید و محتوا منتشر کنید و از همون وبلاگ ها برای انتشار رپورتاژ آگهی استفاده کنید. البته وبلاگ ها هم باید تمامی ویژگی های یک منبع معتبر برای خرید رپورتاژ آگهی رو داشته باشن. گرچه معمولا وبلاگ ها یک منبع رایگان برای انتشار رپورتاژ محسوب میشن.

البته در صورتی که وبلاگی ندارید و هنوز نساختید جای هیچ گونه نگرانی نیست. ارائه دهنده هایی وجود دارند که خدمات رپورتاژهای وبلاگی رو هم ارائه میدن. در واقع این سرویس دهنده ها، صدها یا حتی هزاران وبلاگ با عمر طولانی و محتوای متفاوت در اختیار دارند که آماده انتشار رپورتاژ شما هستن و با هزینه بسیار بسیار کم قادر هستید در این منابع رپورتاژ منشتر کنید.

خرید رپورتاژ آگهی دانشگاهی EDU

سایت های آموزشی و دانشگاهی که اغلب دارای پسوند EDU هستند یکی از منابع عالی جهت درج رپورتاژ محسوب میشن. اما مشکل اینجاست که عده ای از ارائه دهنده های این نوع از رپورتاژها با یک سری از تکنیک های خاص و یا روش خرید و فروش، اقدام به خرید اکانت هایی در سرویس های وبلاگی برخی از دانشگاه های خارجی میکنند و سرویس فروش رپورتاژ دانشگاهی ارائه میدن.

تا اینجای ماجرا هیچ مشکلی نیست. مشکل از جایی شروع میشه که وبلاگ ارائه دهنده توسط تیم مدیریت سرویس وبلاگی دانشگاه موردنظر شناسایی و حذف میشه و تمامی رپورتاژهای منتشر شده در اون وبلاگها هم حذف میشن. این حذف برابر با ضرر خواهد بود. پس برای انتشار رپورتاژ در این منابع باید دقت زیادی به خرج داد.

نوشته پیشنهادی :  بک لینک PDN

خرید رپورتاژ آگهی دولتی GOV

چنانچه بتونید از یک سایت دولتی، حالا به هر روشی رپورتاژی دریافت کنید، یکی از بهترین منابع رپورتاژ برای شما خواهد بود. گرچه این اتفاق اغلب کم رخ میده اما در صورت موفق شدن، یک برگ برنده برای شما خواهد بود.

خرید رپورتاژ آگهی دائمی هست؟

این بستگی به منبع انتشار رپورتاژ داره. پیش از انتشار رپورتاژ در مورد این موضوع از سایت مورد نظر سوال کنید.

خرید رپورتاژ آگهی تضمینی هست؟

در سئو به هیچ عنوان هیچ گونه تضمینی قابل ارائه نیست. رپورتاژ آگهی که تنها یکی از اجزای بدنه سئو هست هم، از این قاعده مستثنی نیست. همه چیز به استراتژی شما و خیلی از فاکتورهای دیگه بستگی داره.

 

شخصاً از بخش نظرات پایین همین پست و همینطور واتساپ یا تلگرام آماده ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستم.

پیج اینستاگرام میلاد صادقیان

میلاد صادقیان

فارغ التحصیل رشته مهندسی صنایع و اهل و ساکن استان گیلان و علاقمند به مباحث وب، طراحی سایت، دیجیتال مارکتینگ (سئو) و طراحی گرافیک هستم و تفریح من در اوقات فراغت، وبگردی و عکاسیست. علایقی که سالها همراه من بوده و هنوز هم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.